Da han møtte hund

hva hunden sanser, skjønner og elsker

Gyldendal 2018 Innbundet

Hunder er ikke mennesker. Men de ligner mer enn mange tror. Dette er boka som forklarer hvorfor det er helt normalt å tenke på hunden sin som en litt hårete baby - og hvordan du kan forstå den bedre.

Hva skjønner hunden din? Hvem tror hunden egentlig at du er? Og elsker den deg, like høyt som du elsker den?
På en personlig og engasjerende måte forklarer «Da han møtte hund» hva som foregår i hodet til våre firbeinte bestevenner.
Boken forklarer hvordan hunder lærer, på hvilke måter sansene deres er annerledes enn våre, og hvorfor den hardhendte «jeg er sjefen»-stilen kan være direkte farlig. Samtidig er «Da han møtte hund» historien om hunden Whisky og dens eier, og en påminnelse om hvor dyrebar kjærligheten til en hund er.

ISBN13 9788205514904

EAN 9788205514904

Genre Biografisk litteratur

• "Årets påskekrim - 13 kriminalnoveller fra spenningens mestere" av Johan Theorin
  • "Sommerkrim 2017" av Gro Dahle
  • "Hvor er lyset om vinteren? - da Sivert valgte å avslutte livet" av Tove Irene Langsveen
  • "Barnas juleroser - 2019" av Herborg Kråkevik
  • "Memento mori - husk, du skal dø - 6 kvinner, 6 historier" av Mette Randem
  • "Vov - hunden i eventyr, myter og folketro fra hele verden" av Tor Åge Bringsværd
  • "Lykke - lyden av applaus med vintervotter og tusen andre ting å bli glad av" av Marthe Landsem
  • "Kalde skygger - svenske krimnoveller" av Henning Mankell
  • "Iris og Ruby - roman" av Rosie Thomas