Å sørge

en bok om tap, sorg, kraft og håp

Cappelen Damm 2019 Innbundet

ISBN13 9788202533281

EAN 9788202533281

«Å lytte er en evne til å vite at du ennå ikke forstår, og å være nysgjerrig på hva det er du ikke forstår og vet. Du trenger noen metoder for å arbeide mot å utvikle forståelse, og hele tiden sjekke i hvilken grad du tar feil når du føler at du forstår», svarer [Edvin] Schei.

Sorg er å lengte etter det som skulle ha vært og det som ikke ble.

• "Kvar ein fugl - dikt" av Hilde Myklebust
  • "Lykke - lyden av applaus med vintervotter og tusen andre ting å bli glad av" av Marthe Landsem
  • "Mannemenneske - menn om livet, sex og forhold" av Brit Aksnes
  • "Musikk og hjernen - om musikkens magiske kraft og fantastiske virkning på hjernen" av Are Brean
  • "Min døde hund - dikt" av Joakim Kjørsvik
  • "Brev til psykologen" av Tirill Brenden Sæther
  • "Kjære verden - en syrisk jentes historie om krig og bønn for fred" av Bana Alabed
  • "Hei, skam - en bok om følelsen skam, hvorfor den oppstår og hva den gjør med oss" av Helene Flood Aakvaag
  • "Historien om Maria - en bok om å gi barn og ungdom mental styrke" av Christine Otterstad
  • "Berøring" av Peder Kjøs
  • "Mens du hviler" av Tomas Sjödin