Barnas juleroser

2019

av (forfatter), Tom Egeland (forfatter), Simon Stranger (forfatter), Mari Kanstad Johnsen (forfatter), Iben Akerlie (forfatter), Jenny Jordahl (forfatter), Kari Stai (forfatter), Lars Mæhle (forfatter) og Andreas Wahl (forfatter).

Egmont og Samlaget 2019 Heftet

Kjøp bøker hos haugenbok.no Kjøp boka hos Bookis! Kjøp boka hos ark.no

I fjor fekk barna sitt eige litterære julehefte. I år kjem ei ny utgåve av Barnas Juleroser. Det blir vakre illustrasjonar og magiske forteljingar. Nok ein gong har vi med fleire av dei fremste forfattarane og illustratørane for den yngste målgruppa.

I år er det bidrag frå blant andre Tom Egeland, Herborg Kråkevik, Iben Akerlie, Simon Stranger, Mari Kanstad Johnsen, Åshild Kanstad Johnsen, Lars Mæhle, Kari Stai, Jenny Jordahl, Åshild Irgens, Andreas Wahl og Jens Kristensen.

Forlag Egmont Samlaget

Språk Bokmål Nynorsk

• "Da han møtte hund - hva hunden sanser, skjønner og elsker" av Helge O. Svela
  • "Hvor er lyset om vinteren? - da Sivert valgte å avslutte livet" av Tove Irene Langsveen
  • "Lykke - lyden av applaus med vintervotter og tusen andre ting å bli glad av" av Marthe Landsem
  • "Juleroser - 2019" av Herborg Kråkevik
  • "Catfulness - kattens oppskrift på et lykkelig liv" av Paolo Valentino