Bibelen på 200 sider

frå dei første sju dagane til verdas ende

Kagge 2021 Innbundet

Verdas viktigaste bok, Bibelen, forklart slik at alle kan forstå

Bibelen er så mykje meir enn ei bok, den er eit heilt bibliotek med noveller, biografiar, poesi, helteepos og apokalypsar. For å forstå oss sjølv må vi kjenne Bibelen; boka er heilt sentral for kulturen vår. Men Bibelen kan vere tung å lese. Oslos populære biskop, Kari Veiteberg, gir oss ein enklare veg inn til Bibel-tekstane. Frå evangelia tek ho oss med til det gamle testamentet og vidare til breva, salmane og merkelege tekstar som Johannes' openbaring. Ho fortel om fæle tekstar, og tekstar som har blitt brukt til å halde kvinner nede. Vi får vite kor kjende uttrykk som «perler for svin» og «ulv i fåreklær» kjem frå, og i bokas flotte illustrasjonar ser vi korleis Bibelen er gjenskapt i verdskunsten. Denne kunnskapsrike og inspirerande teksten frå Kari Veiteberg får oss til å oppdage Bibelen på ny, eller for første gong.

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2021

Serie På 200 sider

Har kommet så langt at jeg trenger en ny liste.

• "Jobber med saken" av Børge Lund
  • "Så langt har alt gått bra - memoarer" av Jan Eggum
  • "De greske mytene - guder og helter fra de gamle fortellingene" av Inger Merete Hobbelstad
  • "Eg vil vere her - dikt til trøyst" av Olaug Nilssen
  • "Norges konger på 200 sider" av Karsten Alnæs
  • "Elg i solnedgang - et kulturhistorisk blikk på bilder" av Arne Lie Christensen
  • "Bøker i Norge - boksamlinger, leseselskap og bibliotek på 1800-tallet" av Elisabeth S. Eide
  • "Antikkens guder og helter" av Nanna Lindefjeld-Hauge
  • "Vikingtiden på 200 sider - fra høvdingstyre til rikskongedømme" av Jan Ove Ekeberg
  • "Støy - når dømmekraften svikter" av Daniel Kahneman
  • "Insekter i Norge" av Anne Sverdrup-Thygeson
  • "101 tv-serier - fra The Simpsons til The Sopranos, fra Riget til Game of Thrones" av Aslak Nore