Baby - en bruksanvisning

veiledning, feilsøkinstips og råd for første års vedlikehold

av (forfatter), Louis Borgenicht (forfatter), Paul Kepple (illustratør), Jude Buffum (illustratør), Nina Misvær (redaktør) og Christian H. Heyerdahl (oversetter).

Gyldendal fakta 2004 Heftet

Boka gir et grunnkurs i babystell. Med trinn-for-trinn-instruksjoner og diagrammer besvarer boka spørsmål som: Hva bør jeg kle på babyen? Hvordan mater jeg med flaske? Hvordan få babyen til å sove hele natten? Boka er lagt opp som en bruksanvisning. Har register.

Endelig er den her, boken som inneholder alt du trenger å vite om installasjon, stell og vedlikehold av din baby. Dette er boken alle bør få på "føden"! Dette er rett og slett boken for deg som ikke vet opp ned på en baby. I våre dager har vi bruksanvisninger for alt fra bilen og PCen til stereoanlegget og mobiltelefonen. Så hvorfor ikke for babyen? Boken forteller deg hvordan du behandler og vedlikeholder verdens største teknologiske under: din nyfødte baby! Her får du vite hvordan du best forbereder deg til babyens ankomst. Hvordan du installerer barnerommet, hva du trenger av utstyr osv. Du får også en grundig innføring i stell og vedlikehold av den nyankomne babyen, deriblant gode råd om hvordan du installerer bleier og bringer babyen i hvilemodus. Boken er kort sagt proppfull av gode råd til alle som trenger grunnkurs i babystell.

Forlag Gyldendal fakta

Utgivelsesår 2004