Bård og Atles gode råd om absolutt alt

av (forfatter), Bård Tufte Johansen (forfatter), Atle Antonsen (forfatter) og Morten Borgestad (foto).

Eget forlag 2020 Innbundet

Jo mer man gjør noe, desto flinkere blir man. Og ettersom ingen gir flere råd enn menn i 50-årene, sier det seg selv at vi også er de ALLER beste på å gi råd.

I boka vår finner du rådene du har trengt, men aldri fått: Råd om alt fra fordeling av husarbeid til hvordan man enklest bærer Per Heimly. Og råd om smalltalk, tuting, skifting av dynetrekk og valg av partner. Og hvordan man gjør sidemannen på bussen oppmerksom på at man skal av på neste uten å si et ord. For bare å nevne noe.

Men! I tillegg til å få gode råd om absolutt alt, får du også vite absolutt alt om gode råd: Hvorfor råd oppstår, hvordan man serverer gode råd - og hvordan man avfeier de dårlige.

Dessuten bjuder vi på personlige historier og gir råd basert på egne feiltrinn, så du slipper å gjenta våre tabber. Sånn sett kan du gjerne se på dette som en jukselapp fra livets harde skole.

Kort sagt: Livet ditt kommer til å gå på skinner etter at du har lest denne boka. (Om du skulle vinne en nobelpris, hadde det vært hyggelig å bli nevnt i talen.)

Forlag Eget forlag

Genre Humor

• "Nomino - historia om norske stadnavn" av Gøril Grov Sørdal
  • "Norske standarder - en endelig avslutning på meningsløse diskusjoner" av Martin Aas
  • "The Norwegian hytte - the essential guide to the great norwegian hytte" av Jenny K. Blake
  • "101 ord du trodde du kunne" av Atle Antonsen
  • "USA på 200 sider - amerikansk politikk fra George Washington til Hillary Clinton og Donald Trump" av Frank Aarebrot
  • "Lykke til!" av Tegnehanne
  • "Tegnehanne - ambisjoner" av Hanne Sigbjørnsen
  • "Statsråd vant spekeskinke - og andre lokale nyheter" av Atle Antonsen
  • "200 år på 200 sider - en kavalkade over Norges historie etter 1814" av Frank Aarebrot
  • "Norges uskrevne lover" av Egil Aslak Aursand Hagerup
  • "Ny grunnlov" av Are Kalvø