Avlyst på grunn av sorg

Samlaget 2019 Innbundet

Kjensler i kaos.

«Herregud, eg har sett så mange som liknar på deg, pene, vellykka, frå gode familiar, som siglar i medvind. Så snart det buttar imot, er det krise.»

Eline blir dumpa av Jonas, brått og uventa, og opplever si første store kjærleikssorg. Snart går ho på nye, sviande nederlag. På same tid møter ho Tomas, som lever i skjul i skogen. Han gøymer seg for nokon. Kva er historia hans? Og har dei to eigentleg like stor rett til å sørgje?

Bruheim utforskar i denne ungdomsromanen det store spekteret av kjensler som finst i ei kjærleikssorg. Ho stiller også spørsmål kring oppvekst, bakgrunn og kor ulike liv ein kan leve i Noreg i dag.

Forlag Samlaget

ISBN13 9788252198881

EAN 9788252198881

Språk Nynorsk

Meget godt skrevet om sjalusi, misunnelse og hevn. Svært gode persontegninger. Spennende og troverdig er den også!

• "Polarnatt - roman" av Sunniva Relling Berg
  • "OMG - roman" av Ingelin Røssland
  • "#Kampklar" av Nina Rossing
  • "Flaggermusmusikk" av Tyra Teodora Tronstad
  • "I morgen" av Caterina Cattaneo
  • "Når er jeg gammel nok til å skyte faren min? - dikt for ungdom" av Åse Ombustvedt
  • "Slepp meg" av Kathrine Nedrejord
  • "Buffy By er talentfull - en selvbiografi" av Ingeborg Arvola