Avlyst på grunn av sorg

av (forfatter) og Ane Barmen (oppleser).

Samlaget 2020 Lydfil

Kjensler i kaos.

«Herregud, eg har sett så mange som liknar på deg, pene, vellykka, frå gode familiar, som siglar i medvind. Så snart det buttar imot, er det krise.»

Eline blir dumpa av Jonas, brått og uventa, og opplever si første store kjærleikssorg. Snart går ho på nye, sviande nederlag. På same tid møter ho Tomas, som lever i skjul i skogen. Han gøymer seg for nokon. Kva er historia hans? Og har dei to eigentleg like stor rett til å sørgje?

Bruheim utforskar i denne ungdomsromanen det store spekteret av kjensler som finst i ei kjærleikssorg. Ho stiller også spørsmål kring oppvekst, bakgrunn og kor ulike liv ein kan leve i Noreg i dag.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2020

Format Lydfil

Meget godt skrevet om sjalusi, misunnelse og hevn. Svært gode persontegninger. Spennende og troverdig er den også!

Denne ungdomsboka av Magnhild Bruheim fra 2019 er skikkelig fin🤩 Den starter nokså tradisjonelt med at Eline som lyn fra klar himmel blir dumpa av kjæresten Jonas, men så åpner fortellinga seg. Hun møter nemlig en som får hennes egne problemer til å bli satt litt i perspektiv...
Tematikken er bred - fra vennskap og kjærlighet, til svik og omsorgssvikt. Språkbildene er mange og enkle, men fine 💕Passer for ungdom, men også for voksne- en kjenner igjen følelsen av å kjøre berg- og dalbane av nye følelser... Lett og god sommerbok👍

• "Tusenfryd - noveller" av Lars Mæhle
  • "Helt ute" av Maria Sand