Årets krim 2015

Disse forfatterne er med:

Forlag Liv forlag

Utgivelsesår 2015

Genre Spenning

2015-utgaven av Årets Krim, er den tredje i rekken, og kanskje den sterkeste så langt. Det er et stjernelag av etablerte, kommende og helt nye krimstemmer, og til sammen er det 20 noveller som vil få nakkehårene dine til å reise seg. Gled deg til frydefulle grøss! Her får vi både godt kjente forfattere og deltakere i forlagshuset i Vestfold sine noveller. Novellene er jevnt over veldig bra så denne anbefaler videre
Disse forfatterne er med: Jørn Lier Horst - Anne B. Ragde - Knut Nærum - Frode Granhus - Jan Mehlum - Mons Kallentoft - Frode Eie Larsen - Anita Berglund - Lene Laurtisen Kjølner - Tore Oksholen - Ørjan N. Karlsson - Bjørn Bottolvs - Kjell H. Mære - Erik Meling Sele - Tone Wasbak Melbye - Vidar Olav Haraldsen-Jupskås - Geir Jensen - Jarle Natland - Øyvind Eriksen - Per Morten Wiig
Karakter

• "Døden på Slottsfjellet" av Glenn Johansen
  • "Dødelig dose - krimnoveller" av Gard Sveen
  • "Døden ved Verdens ende - 18 krimnoveller" av Marte Østmoe
  • "Liten jente forsvunnet - kriminalroman" av Erling Greftegreff
  • "Påskekrim 2014"
  • "Et blått sjal av bly - roman" av Kjell Erling Bardal
  • "Selger dere strykejern? - og andre spørsmål fra bokhandelkunder" av Stian Johansen
  • "Business - kriminalroman" av Terje Bjøranger
  • "Påskekrim 2013 - 17 krimnoveller"
  • "Slå på ring - kriminalroman" av Frode Eie Larsen
  • "Min mor har en saks i ryggen" av Unni Lindell