2017
Ingen favoritt
Ingen omtale
Omtale fra forlaget
Markedsføringsbibelen Denne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven av standardverket innen markedsføring og markedsføringsledelse. Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold.Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferdsteori og matematikk.Boken behandler alle de emner som en markedsfører må ha kjennskap til og beherske. Den dekker også strategiske, taktiske og administrative overveielser man står overfor i markedsføringsledelse.
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788205315822
EAN 9788205315822
Språk Bokmål
Utgave 3
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verketNærsynte bedrifter ser i et speil når de i stedet burde sett ut av vinduet.