Markedsføringsledelse

av (forfatter), Tore-Jarl Bielenberg (gjendikter), Dan-Erik Dyrud (gjendikter), Brita Engebakken (gjendikter), Dorthe Erichsen (gjendikter), Gro Gjestrud (gjendikter), Heidi Grinde (gjendikter), Mette-Cathrine Jahr (gjendikter) og Knut Lange (gjendikter).

Gyldendal akademisk 2005 Heftet

Denne boka er regnet som selve standard-verket i markedsføring og markedsføringsledelse. boka behandler alle de emnene som en markedsfører må hakjennskap til og beherske. Den dekker også de strategiske, taktiske og administrative overveielser mar står overfor i markedsføringsledelse. Boka er tilpasset norske forhold.

Markedsføringsbibelen Denne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven av standardverket innen markedsføring og markedsføringsledelse. Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold.Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferdsteori og matematikk.Boken behandler alle de emner som en markedsfører må ha kjennskap til og beherske. Den dekker også strategiske, taktiske og administrative overveielser man står overfor i markedsføringsledelse.

Forlag Gyldendal akademisk

Utgivelsesår 2005

ISBN13 9788205315822

EAN 9788205315822

Nærsynte bedrifter ser i et speil når de i stedet burde sett ut av vinduet.

• "Din, til døden" av Gunnar Staalesen
  • "Solstorm" av Åsa Larsson
  • "A dance with dragons - book five of A song of ice and fire" av George R.R. Martin
  • "Aurora i blokk Z" av Anne-Cath. Vestly
  • "Tørst" av Jo Nesbø