2015
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatterne tar utgangspunkt i spørsmålene hva vil det si å forstå det man leser? og hvordan kan undervisninga tilrettelegges slik at den fremmer elevenes leseforståelse? og diskuterer disse og andre sentrale spørsmål i lys av nyere forskning. Artiklene gir et innblikk i hva som kreves for å bli en god leser i kunnskapssamfunnet, og retter søkelyset mot hva god undervisning i leseforståelse innebærer. Boka er først og fremst beregnet på lærerstudenter og lærere i etter- og videreutdanning.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2007
Format Heftet
ISBN13 9788202261757
EAN 9788202261757
Språk Bokmål
Sider 285
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verketHer kommer jeg til å samle bøker som jeg har lest og som jeg skal lese, og som (som jeg tror) er relevante for skolebibliotekarbeidet. Lista skal fungere som en referanseliste/huskeliste og forhåpentligvis gjøre mitt fundament som skolebibliotekar enda mer solid.
Boktips mottas med takknemmelighet!