Ingen hylle
Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra forlaget
Boka tar for seg spørsmål som: Hva er en visuell identitet? Hvilke uttrykksformer kan den ha? Hvordan bør man gå fram når man skal etablere en visuell identitet for et produkt, en tjeneste eller en virksomhet? Med utgangspunkt i sju grunnleggende identitetsprinsipper viser boka hvordan den visuelle identiteten kan utvikles og formgis. Boka er ment for de som arbeider med fagområdet som oppdragsgiver eller formgiver, og for de som er interessert av andre grunner. Har register.
Forlag Abstrakt
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788279351498
EAN 9788279351498
Språk Bokmål
Sider 287
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket