Ingen lesedato
Ingen favoritt
Ingen terningkast
Ingen omtale
Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
De sentrale spørsmålene i boka er: Hvorfor blir livet i klasserommet som det blir? Er det læreren, myndighetene, foreldrene eller skolens "kultur" som bestemmer over undervisningen? Boka analyserer disse faktorene og har som mål at læreren skal utvikle en mer reflektert holdning til undervisningen. Den gir systematisk innføring i grunnleggende begreper og perspektiver knyttet til undervisning og opplæring i skolen. Har litteraturliste, forfatter- og emneregister.
Omtale fra forlaget
De sentrale spørsmålene i boka er: Hvorfor blir livet i klasserommet som det blir? Er det læreren, myndighetene, foreldrene eller skolens "kultur" som bestemmer over undervisningen? Boka analyserer disse faktorene og har som mål at læreren skal utvikle en mer reflektert holdning til undervisningen. Den gir systematisk innføring i grunnleggende begreper og perspektiver knyttet til undervisning og opplæring i skolen. Har litteraturliste, forfatter- og emneregister.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2009
Format Heftet
ISBN13 9788215015491
EAN 9788215015491
Språk Bokmål
Sider 510
Utgave 4
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verketHer kommer jeg til å samle bøker som jeg har lest og som jeg skal lese, og som (som jeg tror) er relevante for skolebibliotekarbeidet. Lista skal fungere som en referanseliste/huskeliste og forhåpentligvis gjøre mitt fundament som skolebibliotekar enda mer solid.
Boktips mottas med takknemmelighet!