Where She Went

Dutton Juvenile 2011 Hardcover

Se på denne utgaven hos amazon.com Kjøp boka hos ark.no

Forlag Dutton Juvenile

Format Hardcover

Dette er oppfølgeren av If I Stay, det har gått tre år siden Mia var i ulykken og hun har begynt på sitt egent liv. I denne boken følger vi kjæresten hennes og ikke Mia, han sliter en hel del etter at han og Mia gjorde det slutt. Han har mistet lysten til å spille musikk i bandet og han sliter med angstanfall. Adam møter på Mia og dem får snakket mye om hva som har skjedd og litt om hva som kan komme til å skje. Dem har veldig veldig mye som burde bli sagt for lenge siden, som dem endelig får en mulighet til å få ut. Ssom å si unnskyld og komme videre.

Dessverre går denne boken også frem og tilbake i tid, dette er forvirrende og irriterende. Jeg syns denne boken var skikkelig langsom og følte ikke den kom noen vei. Jeg prøve å lese den så fort jeg kunne for å bli ferdig med den, sånn skal det ikke akkurat være. Men den hadde også sine gode stunder, men jeg tror ikke det var vits i å skrive en oppfølger egentlig. Det var også merkelig å følge Adam i steden for Mia

• "Willow" av Julia Hoban
  • "Entice" av Carrie Jones