Twilight-sagaen

komplett illustrert guide

av (medarbeider), Laura Byrne-Cristiano (medarbeider), Rebecca Bradley (illustratør), James Carey (illustratør), Young Kim (illustratør), Sara McMenemy (illustratør), Leah Palmer Preiss (illustratør), Elin Brodin (oversetter), Henning Hagerup (oversetter) og Stephenie Meyer (opprinnelig forfatter).

Gyldendal 2011 Innbundet

Boka presenterer karakterene kjent fra de fem bøkene i Twilightsagaen; Evighetens kyss, Under en ny måne, Formørkelsen, Ved daggry og Bree Tanners korte nye liv. Den inneholder bl.a. fakta, karakter-profiler, genealogiske oversikter, kart og kryssreferanser.

Bøkene i Twilight-sagaen har til nå solgt i nærmere 120 millioner eksemplarer verden over. Og nå - endelig - foreligger den komplette, illustrerte guiden til dette fantastiske og uforglemmelige universet.

Endelig - den komplette, illustrerte guiden til Twilight-sagaen er her - den eneste offisielle, autoriserte guiden til Twilight-universet.
Her får du vite alt om det uforglemmelige universet Stephenie Meyer har skapt i bøkene Evighetens kyss, Under en ny måne, Formørkelsen, Ved daggry og Bree Tanners korte nye liv. Denne komplette guiden - et must for enhver Twilight-fan - er gjennomillustrert med fargeillustrasjoner og -fotografier, og inneholder eksklusivt nytt materiale, karakter-profiler, genealogiske oversikter, kart, kryss-referanser og mye, mye mer.

ISBN13 9788205414914

• "Jernprøven" av Holly Black
  • "War horse - krigshesten" av Michael Morpurgo
  • "Vakkert mørke" av Kami Garcia
  • "Dødsengler 1 - momentum" av Steffen R. M. Sørum
  • "Det biologiske mennesket - individer og samfunn i lys av evolusjon" av Terje Bongard
  • "Ildkrøniken - begynnelsens bøker" av John Stephens