Tørsten gir lys

om åndelig lengsel og modning

Lunde 2007 Innbundet

Den kristne middelhavsmystikeren Johannes av korset er en av mange som beskriver kristenlivet som en reise, hvor vi stadig er i vekst og utvikling. Med ham som følgesvenn beskriver forfatteren sitt livs reise.

Forlag Lunde

Utgivelsesår 2007

ISBN13 9788252049640

EAN 9788252049640

• "Åndens folk - en disippelvandring gjennom Apostlenes gjerninger" av Peter Halldorf
  • "Ånd og bokstav - den smale veien mellom fanatisme og forfall" av Peter Halldorf
  • "Den bortkomne sønn vender hjem" av Henri J.M. Nouwen
  • "Når Gud blir borte" av Erling Rimehaug
  • "Hviskninger fra katakombene - skisser til en kristen motkultur" av Magnus Malm
  • "Etterfølgelse" av Dietrich Bonhoeffer
  • "Den uimotståelige revolusjonen - radikalitet for vanlige mennesker" av Shane Claiborne
  • "Drikk dypt av Ånden - Den Hellige Ånds nærvær og gaver i den kristnes personlige liv" av Peter Halldorf
  • "Det store puslespillet - jakten på de tidligste manuskriptene til Bibelen" av Hans Johan Sagrusten
  • "Fra bønnens verden - et ord til trette bedere" av Ole Hallesby
  • "Veivisere - en bok om kristent lederskap" av Magnus Malm
  • "Den store fortellingen - om bibelens tilblivelse, innhold, bruk og betydning" av Reidar Hvalvik