Tina

mange tips fra TV-programmene Mat

av (forfatter), Peter Kam (illustratør), Bente-Lill Øygard (oversetter) og Terje Øygard (oversetter).

Tango 2010 Innbundet

Boka inneholder 67 oppskrifter fra tv-programmene Mat. Her er både gammelt og nytt i en blanding krydret med internasjonal påvirkning. Og mange tips fra alt om hvordan du koker couscous på beste måten til hvordan du kvesser kniven på en tallerken.

Tina Nordström har hatt stor suksess med sine matprogrammer på NRK og svensk TV, og like stor suksess med sine kokebøker som er hentet fra programmene. I denne fargerike og spennende boken møter vi både gammelt og nytt i en herlig blanding, krydret med spennende internasjonal påvirkning - en bok som garantert vil gi inspirasjon til nye eventyr på kjøkkenet. Boken har hele 67 oppskrifter, og i tillegg gir Tina oss mange gode tips, fra hvordan du koker couscous på beste måte til hvordan du kan kvesse kniven på en porselenstallerken!

Forlag Tango

• "Norsk mat" av Lars Barmen
  • "Bagateller for lisvnytere - vin og mat i magisk kombinasjon" av Eyvind Hellstrøm
  • "Mat og drikke" av Tom Victor Gausdal
  • "Stiansen til hverdags" av Bent Stiansen