Synkronskjebnens kraft

av (forfatter) og Erik Frisch (oversetter).

Hilt og Hansteen 2004 Innbundet

Dagligdagse sammentreff gir deg et glimt inn i en kilde av uendelige muligheter som befinner seg i alle tings kjerne. Tilgang til denne kilden kan du få ved hjelp av de øvelsene som beskrives i denne boka. I mulighetenes kilde er du vevet sammen med alt som har skjedd og alt som vil skje i livet ditt, og sammentreffene du opplever er budskap fra dette stedet. Når du aksepterer sammentreffenes natur og betydning, vil du i større grad få kontakt med mulighetenes kilde, og vil oppleve livet som magisk.

Bli lydhør for livets sammentreff!
Når det skjer ting som får oss til å føle oss ubetydelige og sårbare, kan synkronskjebnens kraft gjenopprette vår kunnskap om de inspirerende kreftene vi bærer inne i oss, og gi oss redskapene vi trenger for å forme det praktfulle livet som er vår fødselsrett.

Dagligdagse sammentreff er ikke bare meningsfylte; de gir deg også et glimt inn i den kilden av uendelige muligheter som befinner seg i alle tings kjerne. Tilgang til denne kilden hinsides ditt bevisste jeg, kan du få ved hjelp av øvelsene Deepak Chopra beskriver i SYNKRONSKJEBNENS KRAFT. Da kan du omforme din skjebne i pakt med dine egne ønsker.

Her, i mulighetenes kilde, er du vevet sammen med alt som har skjedd og alt som vil skje i livet ditt. Sammentreffene du opplever i det daglige er budskap fra dette stedet. De er verdifulle ledetråder som har krav på din oppmerksomhet. Når du aksepterer sammentreffenes natur og betydning, vil du også i større grad få kontakt med mulighetens kilde. Da vil du begynne å oppleve livet som magisk, fordi du får oppfylt dine innerste ønsker.

Forlag Hilt og Hansteen

Utgivelsesår 2004

....

• "Veiene til Gud - sjelens reise inn i det største av alle mysterier" av Deepak Chopra
  • "Hold deg ung lenger! - 10 måter å stanse aldringsklokken" av Deepak Chopra
  • "Hemmelighetenes bok" av Deepak Chopra
  • "Tibetanske veier til sinnsro - livsforvandlende øvelser som hjelper deg til å slippe taket i frykten og møte verden med tillit og glede" av Christopher Hansard
  • "Forvandlingens vei - slik kan vi forandre verden ved å forandre oss selv" av Shakti Gawain
  • "Livet etter døden" av Deepak Chopra
  • "Den som søker sin skjebne - sju leksjoner i livsvisdom" av Robin Sharma
  • "Suksessens sju åndslover - slik får du hjelp til å oppfylle drømmene dine" av Deepak Chopra
  • "Likt tiltrekker likt" av Jerry Hicks
  • "Stillhetens stemme" av Eckhart Tolle