Synkronskjebnens kraft

av (forfatter) og Erik Frisch (oversetter).

Hilt og Hansteen 2004 Innbundet

Dagligdagse sammentreff gir deg et glimt inn i en kilde av uendelige muligheter som befinner seg i alle tings kjerne. Tilgang til denne kilden kan du få ved hjelp av de øvelsene som beskrives i denne boka. I mulighetenes kilde er du vevet sammen med alt som har skjedd og alt som vil skje i livet ditt, og sammentreffene du opplever er budskap fra dette stedet. Når du aksepterer sammentreffenes natur og betydning, vil du i større grad få kontakt med mulighetenes kilde, og vil oppleve livet som magisk.

Forlag Hilt og Hansteen

Utgivelsesår 2004

....

• "Veiene til Gud - sjelens reise inn i det største av alle mysterier" av Deepak Chopra
  • "Hold deg ung lenger! - 10 måter å stanse aldringsklokken" av Deepak Chopra
  • "Drømmer og selvutvikling - lær å forstå og bruke drømmene dine" av Ann Aaboe Bengtsson
  • "Hemmelighetenes bok" av Deepak Chopra
  • "Sinnet healer kroppen" av Matthew Manning
  • "Livet etter døden" av Deepak Chopra
  • "Den som søker sin skjebne - sju leksjoner i livsvisdom" av Robin S. Sharma
  • "Tibetanske veier til sinnsro - livsforvandlende øvelser som hjelper deg til å slippe taket i frykten og møte verden med tillit og glede" av Christopher Hansard
  • "Likt tiltrekker likt" av Jerry Hicks
  • "Elsk det som er - fire spørsmål som kan forandre livet ditt" av Byron Katie
  • "Suksessens sju åndslover - slik får du hjelp til å oppfylle drømmene dine" av Deepak Chopra
  • "Visjonen - om å leve med den nye åndelige bevisstheten" av James Redfield