Svartebok for deg som vil opp og fram

en smart guide til jobb og penger

av (forfatter) og Ida Jackson (forfatter).

Kagge 2020 Innbundet

Penger og ambisjoner er mer tabu enn sex og følelser. Men du fortjener en jobb du kan elske. Derfor denne praktiske, smarte og morsomme karriereguiden til deg som vil inn i arbeidslivet, eller som er lei av den jobben du har. Her får du gullkantede råd for å lykkes i jobbintervju og inspirasjon til å finne den jobben du egentlig vil ha. Eller kanskje du vil skape din egen arbeidsplass og få pengene til å yngle?

Forfatterne har erfaring fra kultur, næringsliv, frilansjobbing, gründervirksomhet og foreldrelivet og deler alle sine beste hemmeligheter med deg. Vi vet du har dårlig tid, så denne boken er så morsom og lettlest at du leser den i en fei.

«Heller enn å by på spekulative flerstegsmodeller, kommer boken med nøkterne og konkrete tenkeverktøy.»
Morgenbladet

Forlag Kagge

• "Alt jeg vet om kjærlighet" av Dolly Alderton
  • "Aldri, aldri, aldri" av Linn Strømsborg
  • "Godt nok for de svina - en leders tanker om mot, sårbarhet og troverdighet" av Anita Krohn Traaseth
  • "Mysteriet mamma" av Trude Lorentzen
  • "Else går til psykolog" av Else Kåss Furuseth