Superagent Dawn og spionen som forsvant

av (forfatter) og Nina Aspen (gjendikter).

Aschehoug 2006 Innbundet

Dawn Buckle er ei helt vanlig jente som ingen legger noe særlig merke til, helt til en grønn sportsbil en dag stopper foran huset hennes. Før Dawn vet ordet av det, er hun rekruttert som agent av den topphemmelige organisasjonen P.S.S.T. En av deres beste spioner er forsvunnet, og det er opp til Dawn å finne henne. Dawn blir viklet inn i et farlig og komplisert spill, der mye tyder på at forræderen Murdo Meek også spiller ei viktig rolle.

Dawn Buckle er en helt vanlig jente som ingen legger noe særlig merke til. Helt til en grønn sportsbil en dag stopper foran huset hennes. Før Dawn vet ordet av det, er hun rekruttert som agent av den topphemmelige organisasjonen P.S.S.T. En av deres beste spioner er sporløst forsvunnet, og det er opp til Dawn å finne henne.
Med ett er Dawn viklet inn i et farlig og komplisert spill, der mye tyder på at forræderen Murdo Meek også spiller en viktig rolle ...
Anna Dale debuterte med den spennende eventyrfortellingen Heksekamp (2005). Superagent Dawn og spionen som forsvant er hennes annen bok - en morsom og actionfylt detektivfortelling.

Utgivelsesår 2006

ISBN13 9788203247842