Stang inn!

Drillo og landslaget

Aschehoug 1993 Innbundet

Boka er historien om landslagstreneren og spillerne. Forfatteren tar leseren med på innsiden av miljøet og på fotballheltenes egne opplevelser. En kan lese om Egil Olsen fra han startet fotballkarrieren på Østsiden i Fredrikstad til han ble stueren for eliten i norsk fotball. Spillerne er viet egne kapitler. Høydepunktene fra viktige kamper er med, og en får et innblikk i spillernes liv før landslaget og utenfor banen i dag. En egen faktadel samler opplysninger om Drillo og spillerne og om Norges landskamper under Drillo.

Utgivelsesår 1993

ISBN13 9788203260193

EAN 9788203260193

Omtalt person Egil Olsen Drillo

Fantastisk bok om Drillos, for oss som ønsker å mimre og andre som vil lære om denne fantastiske tiden.

• "VM i fotball 1990" av Jon Michelet
  • "VM i fotball 1986" av Jon Michelet