Skjulte løgner

av (forfatter) og Frøydis Arnesen (oversetter).

Bladkompaniet 2001 Heftet

Eve Benedict er en av Hollywoods siste store filmdronninger, et sexsymbol med fire eksmenn og en hærskare av elskere. Til Hollywoods store skrekk har hun bestemt seg for å skrive sine memoarer. Julia Summers er utvalgt til og skrive. Hun er enslig mor og trenger sårt pengene oppdraget vil gi. Paul Winthrop er Eves stesønn. En tiltrekkende mann som ikke er umulig å overse. Og da Julia skjønner hvor langt Eves fiender er villige til å gå for å hindre at boken blir utgitt, oppdager hun en farlig hemmelighet som kan ødelegge hennes liv for alltid.

Eva Benedict er en av Hollywoods siste store filmdronninger,et sexsymbol med fire eksmenn og en hærskare av elskere. Hva Eve ikke kjennertil av hemmeligheter og skandaler i filmbyen er nesten ikke verdt å vite, ogtil Hollywoods store skrekk har hun bestemt seg for å skrive sine memoarer.
Julia Summers er den utvalgte som skal skrive Eveshistorie. Julia er enslig mor og hater å være i rampelyset. Men hun elskerarbeidet sitt og sin ti år gamle sønn, og hun trenger sårt pengene detteoppdraget vil gi.
Paul Winthrop - Eves stesønn - gjør det endavanskeligere. Ikke minst fordi han er en usedvanlig tiltrekkende mann som detikke er mulig å overse. Og da Julia skjønner hvor langt Eves fiender ervillige til å gå for å hindre at boken blir utgitt, oppdager hun en farlighemmelighet som kan ødelegge hennes eget liv for alltid.

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 2001