Simple living

slik gjør du det

av (forfatter) og Ann Høydalsnes (oversetter).

Aschehoug 2006 Heftet

Forfatteren inviterer leseren med på en reise i indre og ytre forenkling. Boken gir praktiske idéer, råd og tanker om hvordan du kan forenkle livet ditt slik at du får mer tid, frihet og nærvær i en mindre materialistisk hverdag.

Simple living - enkel livsstil - vinner stadig større popularitet. Det handler om redusert forbruk, bedre livskvalitet, mer tid til de vi er glad i og det vi trives med å gjøre.
Er du trett av stress og mas og altfor mye rot på altfor mange plan? Synes du at livet ditt må inneholde noe mer enn følelsen av alltid å være på etterskudd og alltid ha dårlig samvittighet? Ville du gjerne levd et annet liv? Et liv med tid, frihet og nærvær, og fremfor alt mening.
Forfatteren av denne boken, Gitte Jørgensen, er i likhet med mange andre i gang med en indre og ytre forenklingsreise. Boken er en invitasjon til å være med på denne reisen. Her får du praktiske ideer, konkrete råd og tanker du kan ta med deg. Gitte Jørgensen er frilansjournalist, skribent og foredragsholder og redaktør for og bidragsyter til Simple living - nye veier til et enklere liv, som har fått stor oppmerksomhet.

Utgivelsesår 2006

ISBN13 9788203233722

EAN 9788203233722

• "Simple living - nye veier til et enklere liv" av Gitte Jørgensen
  • "Vær så god! - kokebok for deg som vil leve enklere og mer miljøvennlig" av Arne Otto Iversen
  • "Pippi power" av Gitte Jørgensen
  • "Rom for stillhet - en gave til deg selv" av Kristin Flood
  • "Amor fati - din vei til mindfulness og selvinnsikt" av Kristin Flood
  • "Kjernesunn familie - slik gjør du det!" av Ninka-Bernadette Mauritson
  • "Farvel, ting - den japanske kunsten å bli lykkelig med færre ting" av Fumio Sasaki
  • "Smarte råd for smarte jenter" av Elizabeth Wurtzel
  • "Råtekst - overlevelsesbok" av Hilde Charlotte Solheim