Seriøst fra Sassy

ville tilstander

av (forfatter) og Kjersti Scheen (oversetter).

Gyldendal 2011 Innbundet

13 år gamle Sassy har fått sitt første kyss og hun er i ferd med å utgi en plate. Livet ser lyst ut, men så kommer problemene. Kjæresten begynner å oppføre seg rart, og plateselskapet trekker seg. På toppen av det hele får bestevenninnen Taslima og hennes familie enda større problemer, og Sassy må vise hva hun duger til. Dette er den tredje boka om Sassy.

Unna vei -- her kommer Sassy!

Livet er seriøst bra for Sassy ? hun har fått sitt første kyss, har verdens beste bestevenninner, og rockestjerne-drømmen er i ferd med å bli virkelighet.Men så begynner kjæresten å oppføre seg merkelig, og plateselskapet trekker seg ut i siste øyeblikk.Sassy holder på å gi fullstendig opp. Da inntreffer en virkelig katastrofe, og Sassys problemer blir små i forhold til hva bestevenninnen Taslima og den pakistanske familien hennes opplever. Kanskje hun ikke skal legge gitaren på hylla likevel? Nå har hun en sjanse til å vise hva hun er god for ?? Underholdende, tøff, hverdagsdramatisk og humoristisk ? Sassy er uredd, kompromissløs, handlekraftig og brennende opptatt av miljøvern. Hun nekter å gå på akkord med det hun tror på, uansett hva konsekvensene måtte bli. Når alt ledsages av store doser sjarm, blir Sassys engasjement og stå-på-vilje direkte smittsom overfor leseren. Og det er en god ting!

ISBN13 9788205408869

EAN 9788205408869