På den andre sida er Mars

av (forfatter) og Lars Moa (oversetter).

Fonna 2017 Innbundet

På den andre sida er mars handlar om ei kvinne midt i sekstiåra som står mellom barnebarna og den gamle mora. Tankar om kvinners rolle i livet er en vesentleg del av boka. Vi høyrer om "ein hær av kvinner" og oppgåvene deira. Boka handlar også om sjølve tilværet. Forteljarkvinna i historia mister sakte mora, som blir dement og visnar bort. Ho mister ikkje berre mora, ho ser også sin eigen alderdom komma. Stilen er poetisk, men dette er ikkje et prosadikt. Historia om menneska er heile tida fremst. Boka har ein lys tone, eit humoristisk oppkomme som bergar lesaren unna det patetiske eller martyrdommen.
Romanen vart innstilt til Nordisk ministerråds litteraturpris 2015.

Forlag Fonna

Utgivelsesår 2017

Åååå - så vakker! Dette er en liten bok, bare 157 sider, men jeg brukte flere kvelder på den allikevel. Det kom ikke av at den er på nynorsk, men fordi den er så vakker at jeg trengte tid på å la både språket og innholdet synke inn. Vi treffer en kvinne i 60-årene som ser sine barnebarn og sin egen barndom, men også (mest) sin gamle, demente mor og dermed også sin egen alderdom. Høres kanskje trist ut, men den er så vakker - gi den en sjanse!

Skjønnlitteratur der handlingen er lagt til Færøyene.