Ondt spill

av (forfatter) og Elsa Frogner (oversetter).

Egmont Hjemmets bokforl. 2001 Innbundet

Foreldrene til Cathy Robbins er blitt drept, og politiet vet ikke om Cathy er et stumt vitne til mordene, eller om hun har utført dem selv. Barnepsykologen Grace Lucca tror ikke Cathy er skyldig, men etter hvert som hun får vite mer om Cathys traumatiske barndom, virker det ikke så usannsynlig likevel. Når det skjer flere mord, og alle ofrene har vært knyttet til Cathy på en aller annen måte, må politiet arrestere Cathy. Grace starter sin egen etterforskning, og hun trekkes inn i et ondt spill der forskrudd atferd og ondskap bestemmer.

Forlag Egmont Hjemmets bokforl.

Utgivelsesår 2001

Genre Thrillere