Nostradamus' spådommer

2010-årsutgaven

Pantagruel Forlag A/S 2009 Innbundet

Boken handler om den franske spåmannen Nostradamus som levde på 1500-tallet og som bl.a. forutså den franske revolusjonen, Napoleons krigstokter, Hitlers vekst og fall og menneskets erobring av månen. Boken inneholder en kort biografi om Nostradamus og ca 100 av hans mest sentrale spådommer fram til år 2000.

Visste du at Nostradamus forutså både finanskrisen og den globale oppvarmingen? Nostradamus og spådommene hans har fascinert og forarget mennesker over hele verden i snart 500 år. Han har i alt etterlatt seg 924 profetiske vers der han forutser store hendelser i verdenshistorien. I denne boken får du et fascinerende innblikk i Nostradamus' liv samt en rekke av spådommene hans. Her kan du blant annet lese om hvordan Nostradamus forutså kriger, revolusjoner, Napoleon, Hitler og mange andre kjente historiske herskere og hendelser. Boken vil i tillegg spesielt ta for seg spådommer for perioden 2009-2011. Nøyaktigheten i spådommene hans vil både forundre deg og sende kalde grøss nedover ryggraden din!

Forlag Pantagruel Forlag A/S

Utgivelsesår 2009