Norsk flora

av (forfatter), Dagny Tande Lid (illustratør) og Reidar Elven (redaktør).

Samlaget 1994 Innbundet

Denne handboka i norsk flora dekkjer ville plantar i Noreg og dei norske arktiske øyane Jan Mayen og Svalbard med Bjørnøya. Etter ei innleiing, tar boka føre seg morfologiske, systematiske, økologiske og geografiske omgrep. Hovudnøkkelen er ein hjelp til å kunne namnfeste plantene, og syner kor dei einskilde plantetypene er omtalt i boka. Deretter tar boka føre seg ei rekkje forskjellige planteartar. Til sist inneheld boka kart over Noreg med fylkesinndeling, samt fleire registre.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 1994

Sommeren 2017 gjennomførte NRK P2 radioserien Faktasjekken - jakten på Norges beste sakprosa, i samarbeid med Norsk faglitterær forfatter- og oversetterforening (NFF). De ville undersøke hvilke sakprosabøker som har formet Norge og nordmenn etter 2. verdenskrig. Utvalgte eksperter i 10 ulike panel i 10 kategorier satte opp til sammen 250 bøker, og disse ble stemt over blant NFFs 5500 medlemmer.

Virkeligheten er fantastisk - les sakprosa!

• "Gyldendals store nordiske flora" av Bo Mossberg
  • "Biology - International Version" av Neil A. Campbell