Nattsommarfugl

Samlaget 2005 Innbundet

Johanne er overlykkelig over å vere på sommarferie ved fjorden hjå mormor og morfar og ha sommarjobb på den lokale butikken. Berre ein ting er annleis enn i fjor, søstera Katrin er ikkje med. Ho skal komme etter, men tida går og Katrin dukkar ikkje opp. Johanne må prøve å lage sin eigen sommar i paradiset. Ho møter Mattias som ho blir kjærast med, men etter kvart blir sommaren heilt annleis og farligare enn Johanne hadde trudd.

Johanne er på sommarbesøk hos mormor og morfar. Mattias er ein gut.som ho kjenner seg forelska i, og ho blir med han på hytta. Dei blir på ein måte kjærastar, men ein slengmerknad øydelegg alt, og brått er ikkje Johanne interessert i han lenger. Ho slår opp. Dagen etter får ho vite at Mattias er forsvunnen ... Forfattaren debuterte i 2003 med ungdomsromanen .Hjarteklapp., som vart svært godt motteken og skaffa henne Nynorsk barnelitteraturpris.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2005

Tildelt litteraturpris Litteraturprisen 2005 Guro Sandsdalens litteraturpris 2006

• "Fengsla - roman" av Hilde K. Kvalvaag
  • "Alle har eit sultent hjerte - roman" av Bjørn Sortland
  • "Ekspert på å rødme" av Katarina von Bredow
  • "Alt annet enn pensum" av Harald Rosenløw Eeg
  • "Anna + Didrik" av Unni Lindell