Omtale fra forlaget
Boka gir oversikt over fagfeltet mediesosiologi og er meint som ein vegvisar til forskinga på området. Den overordna problemstillinga er forholdet mellom media og samfunn, og forskingshistorie og teoretiske retningar blir gjennomgått. Forfattarane presenterer også sentrale studiar om medias rolle i samfunnsutviklinga, kva dei har å seie for demokrati, identitet og sosial ulikskap, og kva rolle dei spelar i ei globalisert verd. Med litteraturliste og register.
Forlag Samlaget
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788252165715
EAN 9788252165715
Serie Basis
Språk Nynorsk
Sider 147
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket6 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verketSosiologibøker og noe (samfunnsvitenskapelig)metode. Er markert litt i noen av bøkene, men de er i god stand. Selges rundt halv pris eller lavere.