Mediekultur, mediesamfunn

av (forfatter).

Universitetsforl. 2007 Heftet

Gjennomsnittlig terningkast: 4.71 (7 terningkast.)

26 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp bøker hos haugenbok.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

All sosial kontakt mellom mennesker forutsetter formidlere som mellomledd i kommunikasjonen. Språket gir slike formidlere, men det gjør også mediene selv. Når mediene får en nøkkelrolle i den sosiale utveksling, framstår de kulturelle omgivelsene for denne samhandlingen som en mediekultur. I denne boka klarlegges mediekulturens vilkår. Dette teoretiske essayet bør kunne gi innspill til tenkningen om medienes rolle i samfunnet, både blant fagfolk og blant alminnelige lesere og mediebrukere. Har litteraturliste og stikkordregister.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforl.

Utgivelsesår 2007

Format Heftet

ISBN13 9788215012100

EAN 9788215012100

Språk Bokmål

Sider 350

Utgave 3

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

2 2 2 1 0 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket


Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

26 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket

Andre utgaver