Kunsten å få gjort alt og likevel ha tid til deg selv

av (forfatter) og Beate Winther (oversetter).

Cappelen 2002 Heftet

Forfatteren gir deg her sine beste råd og knep for å mestre dagliglivets press. Hun viser deg hvordan du kan våkne og glede deg til den nye dagen, kle deg enkelt og elegant, være på reisefot uten stress, omorganisere kontorplassen, styre huset effektivt og skape et hjem etter dine ønsker, invitere gjester uten å bli utslitt, hygge deg med andre og slappe av. Har nyttige adresser, liste over aktuell litteratur og register.

Forlag Cappelen

Utgivelsesår 2002

ISBN13 9788202208615

EAN 9788202208615

Har begynt å legge merke til alle bøker med ordene "kunsten å ..." i tittelen og har oppdaget at det er forbløffende mange av dem, så derfor samler jeg dem i ei lita lista! Bare på gøy. Mp også innrømme at jeg har til gode å lese de fleste av disse

• "Gjør det du egentlig ikke tør - fra handlingslammelse til handlekraft, glede og energi" av Susan Jeffers
  • "Mamma Mø klatrer i trærne" av Jujja Wieslander
  • "Gamle damer legger ikke egg ; Regjeringen bestemmer hvordan været skal bli" av Unni Lindell
  • "Blås i bagatellene, det er jo bare bagateller - enkle knep for å hindre at småting overtar livet ditt" av Richard Carlson
  • "For barn - asbjørnsen og Moe. Eventyr i utvalg" av Jo Tenfjord
  • "Fullt lys og stummende mørke" av Rigmor Galtung
  • "Skjelettet er et stativ som man kan henge fra seg kroppen på" av Unni Lindell
  • "Karsten og Petra har Lucia-fest" av Tor Åge Bringsværd
  • "Pelles nye klær" av Elsa Beskow
  • "Karsten og Petra på bondegård" av Tor Åge Bringsværd
  • "Julefortellinger" av Astrid Lindgren