Kunsten å bli rik

tiltrekk deg rikdom med tankens kraft!

av (forfatter), Anders J. Gåserud (oversetter) og Per Frogner (oppleser).

Cappelen Damm 2024 Lydfil

Wallace D. Wattles' Kunsten å bli rik ble utgitt i 1910 og er en internasjonal klassiker. Boken kommer i stadig nye opplag og inspirerer både gamle og nye lesere over hele verden. Denne bestselgeren inspirerte Rhonda Byrne til å skrive The Secret. Drømmen om å bli rik ligger nedfelt i oss alle, for med rikdom og velstand kan vi leve et bedre liv. Alle har rett til å være rike, også du! Å bli rik er en eksakt vitenskap. I denne boken får du praktisk veiledning i hvordan du kan bruke denne vitenskapen. Det finnes en høyere kraft i universet som vil at du skal bli rik slik at du kan ta for deg av alle livets goder og nyte dem fullt ut, skaffe deg kunnskap og innsikt og oppnå ro og balanse. Kraften sørger for at det er nok til alle så fremt rikdommen skaffes på den rette måten! Ved å bruke loven om tiltrekning kan du få en ønsket gjenstand eller tilstand til å oppstå. Ved hjelp av klare tanker, en absolutt tilstedeværelse i egne handlinger og fylt av takknemlighet over det kraften gir deg, vil du kunne oppnå alt du ønsker deg!

Utgivelsesår 2024

Format Lydfil

ISBN13 9788202822514

EAN 9788202822514

Har begynt å legge merke til alle bøker med ordene "kunsten å ..." i tittelen og har oppdaget at det er forbløffende mange av dem, så derfor samler jeg dem i ei lita lista! Bare på gøy. Mp også innrømme at jeg har til gode å lese de fleste av disse