Kroppsspråk

av (forfatter) og Per Inge Torkelsen (oppleser).

Cappelen Damm 2008 Lydfil

Boka handlar om ord og uttrykk for kroppsdelar, samt ord som har ein nær eller ein fjern relevans til kropp. Orda er sorterte etter kroppsdelane, og forfattaren startar med hovudet og går gradvis nedover. Boka inneheld flest norske eksempel, men óg enkelte uttrykk frå andre land.

Noregs første ordbok som lydbok - med innlagte leddlydar!

Liker du kvinner, elskar du kanskje melonar, men ikkje appelsinhud. Og er du glad i menn, bør du vite at tilhengarfestet ikkje bare er noko ein har bak på bilen.

Det noe ukonvensjonelle oppslagsverket Kroppsspråk handlar om ord og uttrykk med opphav i eller tilknyting til kroppen - på norsk og ei rekkje andre språk. Anten du har grorudpalme eller englebæsj, navlelo eller sixpack, sørgerender eller tåfis - her vil du garantert finne nye perspektiv på kroppen din.

Komikeren Per Inge Torkelsen gir lytteren ein lattervekkande gjennomgang av ord frå topp til tå, frå innvortes til utvortes.

Lydboka blir akkompagnert av lydar frå menneskekroppens ledd, tatt opp av kunstneren Jørgen Larsson.

Utgivelsesår 2008

Format Lydfil