Kolibri

av (forfatter) og Tora Larsen Morset (oversetter).

Juritzen forlag 2021 Innbundet

Med trilogien om "Señor Peregrino" og romaner som "Drømmehjerte", "Mofongo" og "Salvadoreña" har Cecilia Samartin solgt godt over 1 million bøker i Norge. Nå er hun tilbake med en ny, stor roman som utforsker magien i menneskelige relasjoner.

Pete jobber i kystvakten og har sett mange hoppe fra den høye broen. Men når han henter Beth opp fra det mørke dypet, oppstår følelser han ikke kan kontrollere. Han trekkes inn i hennes eksentriske familie hvor løgnene sakte pipler frem. Og hva skal han gjøre med sin egen, store hemmelighet? Vil sannheten rive i stykker hans lille familie?

"Kolibri" er en følelsesrik og overraskende roman som viser at kjærlighet og tilgivelse helbreder alle sår.

Forlag Juritzen forlag

Omtalt sted Los Angeles

Bøker jeg ønsker meg, fint hvis noen ønsker å bytte bort disse(eller til nød selge).

(+ Sommeren da frykten kom av Lois Duncan)

Helst innbundet utgave der dette er mulig.