Køyre frå Fræna

Aschehoug 2012 E-bok

Boka inneheld 12 noveller med handling lagt til Fræna. Vi kan blant anna lese om ein lokalpolitikar som vinner valet ved å jukse, unge menn som jagar asylsøkarar, og andre innbyggarar med mørke løyndomar. Forfattaren er debutant.

ISBN13 9788203196614

EAN 9788203196614

Omtalt sted Møre og Romsdal

Tildelt litteraturpris Tarjei Vesaas' debutantpris 2008 Aschehougs debutantstipend 2008

Jeg har ikke lest ferdig samlingen enda, men vil gjerne meddele allerede nå at den er ganske misforstått.
Sveen er en dyktig debutant med Køyre frå Fræna, og gir masse hint om en dypere og mer grotesk handling.
Ikke alle novellene er like gode, men de som ga samlingen terningkast 1 mener jeg enten ikke helt har forstått den subtile handlingen eller har forstått den, men er traumatisert over hvor creepy den faktisk er.
Spesielt den siste novellen, Den Framande, mener jeg er særdeles overraskende og ekkel, og ber alle som tror den handler om utroskap om å lese den om igjen.
Alt i alt, vil jeg anbefale folk å bruke litt mer tid på å tolke noveller før de gir et dårlig terningkast, og selvfølgelig vil jeg anbefale denne boka.

Spennande møte med forfattaren av boka under Dei nynorske festspela i 2013. Saman med Sigrid og Guri Sørumgård Botheim var Lars Petter Sveen festspeldiktar under desse festspela. Fire unge heltar på nynorske festspel

Det er en avstand mellom det ein planlegg og det ein prøver å få til. Det har eg lært. Og det er denne avstanden ein hele tida prøver å lukke. Livet er fylt opp med det ein ønskjer å stengje att.

Bøkene jeg har lest 2022. Del 1.

• "Eg kjem tilbake" av Lars Petter Sveen
  • "Bort med den dagen da Jón ble født! - roman" av Jon Øystein Flink