Kjærlighet uten alder

Dinamo forl. 2009 Innbundet

Forfatteren har samlet kjærlighetshistorier fra godt voksne mennesker. Historier som bekrefter at det aldri er for seint i livet for kjærligheten. Mellom historiene presenterer forfatteren sine egne dagboknotater, som hun skrev etter at hun mistet mannen sin.

Åshild Ulstrup (75), NRK-journalisten som folk over hele landet husker fra blant annet "På livet laus", "Middagsstunden", "Hildringstimen" og "Sånn er livet"-programmene, skriver om kjærligheten som verken spør etter alder, utseende eller kjønn. Dette er en samling sanne historier fra godt voksne som bekrefter at det aldri er for sent i livet. Når du minst venter det, kan underet skje. Du møter noen! Og leseren møter de menneskene som med sine liv og historier om kjærligheten har gjort mest inntrykk på Åshild Ulstrup. Noen er nærmere 100 år gamle, andre befinner seg i 60-årene. De fleste er vanlige hverdagsmennesker, men noen av parene er kjente personligheter i norsk offentlighet. Innimellom historiene løper Ulstrups egen dagbok - "nattboka", som hun selv kaller den. Den ble til etter at hun mistet mannen sin.

Forlag Dinamo forl.

Utgivelsesår 2009