Kanskje du er frisk?

en bok om alt det syke vi gjør for helsa vår

Vigmostad Bjørke 2020 Innbundet

En positiv og opplysende bok om alt du ikke trenger å bekymre deg for!

Nordmenn har aldri vært friskere. Likevel bruker vi mer tid og penger enn noen gang på å bli enda sunnere.

Tenk på alt du gjør for å holde deg frisk. Fra kosthold og trening, til medisiner fra legen, eller naturlige kosttilskudd. For ikke å snakke om alt vi unngår for helsas skyld - en dag er det rødt kjøtt og poteter som er farlig, den neste er det strålingen fra høyspentmaster. Blir vi egentlig friskere av å følge alle rådene? Media, blogger, reklame og Google bombarderer oss med helseinformasjon. Alternativ medisin tjener milliarder på vår frykt og dårlige samvittighet.

Kaveh Rashidi skal lære deg å skille de gode rådene fra de dårlige. Dette er en skarp og viktig bok som viser at du kan bli friskere simpelthen ved å legge lista for hva som er «friskt nok» litt lavere.

«En svært nyttig og viktig bok som vil vekke mye oppsikt og debatt. Den kommer til å provosere og begeistre.»

Wasim Zahid, «twitter-legen» og forfatter

Kaveh Rashidi (f. 1988) er allmennlege, debattant og forfatter. Han har i flere år bidratt til folkeopplysning om helse, og har blitt lagt merke til av en stor leserskare for sine skarpe meninger sunnhet, folkehelse og behandling. Han er fra og bor i Oslo.

Forlag Vigmostad Bjørke

ISBN13 9788241951121

EAN 9788241951121

• "Placebodefekten - hvorfor alternativ behandling virker som det virker" av Gunnar R. Tjomlid
  • "Den evige ilden" av Ken Follett
  • "Else går til psykolog" av Else Kåss Furuseth