I desember

stemning, ro, familietradisjoner, inspirasjon

Panta 2020 Innbundet

"Forventningenes bok" - Maison

Juleminner. Familiens opplevelser år etter år.Hvilken julekalender hadde vi? Sendte vi personlige kort med kjærlige hilsener? Hvem pyntet treet? Fikk vi til en jul med lave skuldre, knyttet bånd og mye tid sammen, eller ble det litt for mye stress i år også?

Denne boken knytter menneskene i livet ditt sammen - og hjelper deg å skape juleminner som varer år etter år.

Her får du inspirasjon, praktiske råd og tips til hvordan du skaper en magisk jul, gjør hjemmet til et samlingssted, og fyller hver dag i desember med opplevelser. Med lave skuldre. En fredelig og personlig jul.

Desemberdagene er fulle av opplevelser når vi forbereder til høytiden. Juledufter fra kjøkkenet, levende lys, julekort med kjærlige hilsener, enkle dekorasjoner av materialer fra naturen eller av det du allerede har i skapet.

"I desember" er en varm og innbydende julekalender og inspirasjonsbok. Hver dag er et nytt kapittel med oppskrifter på julemat, ideer til hyggelige aktiviteter små og store kan gjøre sammen, dekorasjoner og personlige julegaver.

Ved å gjøre én ting per dag viser boken hvordan du setter i sving de små detaljene som skaper julestemning i huset, får roen til å senke seg og skaper de varmeste julestundene for hele familien.

En bok du kan ha glede av år etter år mens familiens tradisjoner utvikles og finpusses. Her er masse inspirasjon og tips helt frem til nyttårsaften, med middager, venner og koselige ting å gjøre sammen, uten at det koster for mye.

"I desember" er skapt av forfatter Camilla Reimers med sin smittende entusiasme for årets hyggeligste måned, en av Norges beste interiørfotografer, Cecilie Refsum og grafisk designer Larisa Boos.

«Den som ikke har julen i sitt hjerte, vil aldri finne den under et tre." ROY L. SMITH

Forlag Panta

Utgivelsesår 2020

I desember er en varm og innbydende julekalender og inspirasjonsbok. Hver dag er et nytt kapittel med oppskrifter på julemat, idéer til hyggelige aktiviteter små og store kan gjøre sammen, dekorasjoner og personlige julegaver.

Alle tipsene er illustrert med store fine bilder. Her er det umulig å ikke bli inspirert. Superfin bok som vertinnegave - eller til familien for å ha en hyggelig førjulstid hjemme.

Les hele omtalen her

• "Elskede barn" av Romy Hausmann