Hvert år i desember

av (oversetter) og Emily Stone (forfatter).

Bladkompaniet 2021 Heftet

Josie Morgan ser aldri frem til desember måned, for den minner henne alltid om det livet hun mistet for 20 år siden. Derfor skrur hun av radioen når hun hører julemusikk, og hun har mest lyst til å rive ned julepynten som venninnen hun deler leilighet med, henger opp. Og hvert år sender hun et brev som hun vet aldri vil bli lest.

Max Carter hadde aldri sett for seg at han skulle bli sittende fast i London rett før jul. Han så heller aldri for seg at det skulle bli så vanskelig å ta farvel med en kvinne han nesten ikke kjente. Og han så i hvert fall ikke for seg at han skulle forelske seg.

Da Josies brev dette året fører henne til Max, forandres begges liv for alltid. Og det er bare begynnelsen på historien ...

Forlag Bladkompaniet

Utgivelsesår 2021

Genre Romantikk

Omtalt sted London

Akkurat like lettlest, søt og klisjefylt som forsiden tilsier. Men, uten å røpe for mye av handlingen, skiller den seg likevel litt ut fra andre julebøker med tilsvarende forside. Like grei avkobling og underholdning dette som en halvgod serie eller film på Netflix ;-)

• "En mann til jul" av Jenny Bayliss
  • "Eves sannhet" av Muna Shehadi