Høyt spill på Borneo

Aschehoug 1987 Heftet

Like etter siste verdenskrig styrtet et fly over Borneos jungel med en formue i rubiner om bord! 20 år senere får flygerens sønn, George Tunnicliffe, to mystiske brev: et fra sykepleieren som pleiet og begravde faren etter ulykken og et fra hans "krigskamerat" Ludlam.George bestemmer seg for å dra på leting etter flyet og begir seg sammen med den lokalkjente frøken Franklin inn i et av verdens farligste jungelområder. Det blir en nervepirrende ekspedisjon der de ikke bare må kjempe mot naturkrefter og geriljastyrker, men også mot andre som er ute i samme ærend som dem selv.

Utgivelsesår 1987

ISBN13 9788203155321