Gult farevarsel

Samlaget 2023 Innbundet

Eit familiedrama om vår plass i naturen.

Det bryggjer opp til storm i det Dorte kjem opp til Innsetra, ein intim og luksuriøs gjestegard langt til fjells. Her har ho planlagt ei heilt spesiell gullbryllaupsfeiring for foreldra sine og invitert med tvillingbroren, søstera og mannen og hunden deira, Laban.

Allereie da ho kjem fram, angrar Dorte på at ho har samla familien her, seint i oktober. Så bryt uvêret laus, eit jordras sperrar av området og familien blir stengd inne på setra saman med to ruskete jegerar. Lite anar Dorte at raset berre er den første av ei rekkje hendingar som denne familien aldri kjem til å gløyme.

Gult farevarsel er ein roman om menneske og dyr, og om korleis vi ser kvarandre og naturen vi alle er ein del av.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2023

Ny bok av Bildøen er alltid gledeleg. Denne er spanande som ein krim, eg vart rive med frå første side.klimaødeleggingane er bakgrunnsteppe, og familiekonstellasjonar i sentrum.
Ikkje ei komplisert bok, språket er greit, litt meir prosasisk enn andre Bildøen-bøker kanskje, men ei fin lesestund.

Aktuell roman, her er ekstremvær, miljøengasjement, ulvedebatt og familierelasjoner. Starter forsiktig (og litt kjedelig) med storfamilien som skal feire gullbryllup til foreldrene på en luksusseter i fjellet. Ting går ikke som planlagt, og etter hvert blir boka en skikkelig spennende kriminalroman!

Ho har begynt å sjå fram til desse samlingane på biblioteket. Etter kvart har dei blitt ei fast gruppe med damer som strikkar og diskuterer bøker som ho aldri hadde komme til å lese om ikkje bibliotekaren hadde plukka dei ut.

Nå har antallet bøker lest dalt siden 2018. I år er det på tide å lese mer. Det man vil får man til!

• "Bak åpne vinduer - roman" av Camilla Bøksle
  • "Jeg er venn med steinene mest fordi de ikke snakker sånn jeg snakker - festskrift til Pedro Carmona-Alvarez 50 år!" av Pedro Carmona-Alvarez
  • "Gratulerer med dagen - roman" av Maria Horvei
  • "Jernlungen" av Kirstine Reffstrup