Finding It

A Novel (Losing It)

William Morrow Paperbacks 2013 Paperback

Se på denne utgaven hos amazon.co.uk Kjøp boka hos ark.no

Forlag William Morrow Paperbacks

Utgivelsesår 2013

Format Paperback

Jeg likte virkelig godt denne boken, den var morsom, søt, koselig, emosjonell og alt en god bok skal være!

Uheldigvis var det en del alkohol i historien, noe jeg syns var litt dumt, men det passet med historien i boken og ble mindre av det litt lengre uti boken, så det var greit.

Boken handler om Kelsey sin historie, hun er nettopp ferdig med skolen og bestemmer seg for at de beste årene hennes ikke er ferdig helt enda. Hun reiser rundt i Europa, uten ansvar, uten foreldre og med et kredittkort uten begrensing. Hun forteller seg selv at hun storkoser seg, men egentlig rømmer hun fra følelser hun ikke vil føle på, det blir mye festing, alt for mye alkohol og mye sex med fremmede gutter for å slippe å føle på de følelsene.

Mye endrer seg da hun møter Jackson Hunt. Han greier å overbevise henne med å bli med han på et eventyr og oppleve nye ting og ikke gjøre det hun ellers gjør.

Adventures don't happen when you're worried about the future or tied down by the past.

I'd felt stuck for a long time, leaving a past I wanted to forget and headed toward a future I didn't want.

Jeg har store planer om å få lest mer i år, jeg har veldig mange bøker jeg ønsker å få lest. Så jeg har satt opp en liste over de bøkene jeg ønsker å få lest, jeg ønsker så klart å lese noen julebøker før jul og i juletiden, men dem har jeg ikke satt opp på listen enda, får ta det når den tiden kommer.

Les mer her og se bilder

Disse bøkene ønsker jeg å få lest i år