Etterpå

av (forfatter), Sturle Scholz Nærø (medforfatter), Wenche Foss (oppleser) og Sturle Scholtz Nærø (oppleser).

Lydbokforlaget 2000 CD

Wenche Foss forteller om hvordan det er å ha blitt gammel, om sitt forhold til skuespillerkunst og livskunst, om kjærligheten og selve livsgjerningen, om mennesker og hendelser som har betydd mye, og om tro - på Gud, på andre og på seg selv.

EtterpåHvordan er det etter at teppet har falt? Når menneskene har gått sin vei, når man blir fortalt at men er blitt gammel? Hvordan er det etterpå? Møt Wenche Foss i en usedvanlig ærlig og åpenhjertig bok, der hun forteller om sitt forhold til skuespillerkunst og livskunst, om kjærligheten og selve livsgjerningen, om mennesker og hendelser som har betydd mye, om tro - på Gud, på andre og på seg selv. En bok som med humor og varme taler for det å være trofast mot sine drømmer - å kunne møte seg selv etterpå. Boken er blitt til i samarbeid med Sturle Scholz Nærø, journalist i Aftenposten.

Forlag Lydbokforlaget

• "Dronningen" av Ingar Sletten Kolloen
  • "En usynlig" av Pontus Ljunghill
  • "Gretne, gamle gubber - håndbok i surmuling" av Finn Bjelke
  • "Per - glimt av min far" av Aksel Fugelli
  • "Broren min - om stoffmisbruk, skuffelser og søskenkjærlighet" av Eline Johnsen Helledal