What is love

Kagge 2019 Innbundet

Den ultimate samlivs- og parforhold-boken.

Hva er kjærlighet? Komiker Odd-Magnus Williamson har kjempet seg gjennom X antall terapitimer, X antall ekskjærester, X antall flaue situasjoner, X antall bøtter med Ben & Jerry's Chocolate Chip Cookie Dough-is og X antall sider - 4862, for å være eksakt - med relasjonslitteratur. Alt for å finne svaret på det alle lurer på. Ikke bare fant han svaret, han fant også noe mer, noe som skulle forandre ham som kjæreste, far og menneske: Hemmeligheten som får kjærligheten til å vare. What is love er en morsom, smart og hjertevarm betraktning over kjærlighetens mysterium - perfekt for oppgitte kvinner og tause menn.

"Dette er ikke bare en vill og morsom betraktning over kjærlighetens mysterium. Det er også en smart og hjertevarm bok."

Sissel Gran

Forlag Kagge

Utgivelsesår 2019

Jeg hørte denne på lydbok. Hadde gledet meg lenge til å
Lese den, men klarte ikke vente da jeg så den var tilgjengelig. Likte denne godt. Balansen mellom humor, alvor, det personlige og faglige. Han bruker anerkjente teoretikere og samler de og gjør det enkelt å forstå. Billedliggjør med eksempler og historier. Mye som er lett å kjenne seg igjen i. Kunne ønske den var lengre, likte den godt.

Ikke særlig lang og ikke særlig dyp, men OK underholdning.

En lettlest bok om forholdets fallgruver. Ført i en munter tone, men allikevel med et visst alvor og veldig personlig. Tenkte først å gi den terningkast 4, men ved nærmere ettertanke rykket den opp ett hakk til en femmer.

Morsom og tankefull bok om forhold og følelser, skrevet av en stor, følsom mann med masse skjegg og tatoveringer - som nå er lest av en stor, følsom mann med masse skjegg og tatoveringer.

Om du ikke liker deg selv, hvordan skal du da tro at noen andre kan elske deg?

• "Hvem er du? - hvordan forstår deg selv - og alle andre" av Rolf Marvin Bøe Lindgren
  • "Alt du ikke ser - livet med Joachim" av Ellen Arnstad
  • "Tro og trass - min vei, mine valg" av Bjørn Eidsvåg
  • "Hjerte for hjertet - alt om kroppens iherdige motor" av Wasim Zahid
  • "Etterpå" av Wenche Foss
  • "Om natten lyser stjernene - historien om vår sønn Mats" av Robert Steen
  • "Endelig mandag! - 10 bud for å elske hverdagen og nå målene du har satt deg" av Petter A. Stordalen
  • "Hjemmekamp - dikt" av Trygve Skaug
  • "Naken" av Anna Rasmussen
  • "Bente blir Bente" av Dora Thorhallsdottir
  • "Men størst av alt er begjæret - kjøttets higen i liv og litteratur" av Sissel Gran
  • "Hvordan bli rik på et år - få orden på økonomien din, ro i sjela og råd til livet du drømmer om" av Marie Olaussen