Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka handler om lærerens forståelse for og kjennskap til eleven og betydningen denne forståelsen har for elevens læring og utvikling. Forfatteren drøfter hvordan elevenes ulike handlinger kan forstås, og beskriver ut i fra dette konkrete fremgangsmåter som læreren kan ta i bruk. Klasseledelse, elev-lærer relasjon, læringsmiljø, elevenes dannelse, identitet og sosiale kompetanse er vektlagt. Boka har konkrete eksempler fra skolehverdagen og henvender seg til lærerstudenter og lærere. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2010
Format Heftet
ISBN13 9788215016009
EAN 9788215016009
Språk Bokmål
Sider 203
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket12 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket