Diamonds are a girl's best friend

2009 Heftet

What does an It girl do if she loses all her money?

Sophie Chesterton is a girl about town - she knows all the right people, goes to all the right parties, and wears all the right clothes. But deep down she suspects that her best friends are actually rather nasty, and that her lifestyle doesn't really amount to much. Her father wants her to make her own way in the world, to make him proud. But after one shocking evening her life is changed for ever.

Scraping a living as an assistant to a 'glamour' photographer; living in a hovel on the Old Kent Road with four smelly boys; eating baked beans from the can - this is one spectacular fall from grace. Sophie is desperate to get her life back - but does a girl really need diamonds to be happy?

Utgivelsesår 2009

Gøyal bok! En rik, noe bortskjemt jente som til dags dato aldri har måttet koke så mye som en kopp kaffe selv eller bruke vaskemaskinen, får sitt livs sjokk da hun mister alt-både penger og faren sin, og kjæresten. Hun blir nødt til å stå på egne bein i en alder av 25.(!) Colgan skriver spennende og humoristisk.En feelgood bok som anbefales, og jeg kommer helt klart til å lese mer av Jenny Colgan!:)

• "Vannmelonen" av Marian Keyes
  • "Luftslottet som sprengtes" av Stieg Larsson