De udødeliges regler

Harlequin og HarperCollins Nordic 2013 E-bok

I en fremtidig verden hersker vampyrene. Menneskene er føde. Og en person leter etter nøkkelen til menneskehetens redning. Allison Sekemoto gjør det hun må for å overleve i utkanten av en vampyrby. Hver dag leter hun og gjengen hennes etter mat. Når natten kommer, er det de som er maten. Noen dager er Allies hat overfor dem det eneste som driver henne - vampyrene som har gjort mennesker til buskap som de tømmer for blod. Inntil den natten hun selv blir angrepet - og blir en av dem. For å overleve, må hun lære seg de udødeliges regler. Hovedregelen lyder slik: Får du ikke menneskeblod, blir du gal. Men så blir Allie tvunget til å flykte ut i det ukjente, utenfor bymuren. Hun drar av sted med en gruppe utsultede mennesker som er på jakt etter en legende - en kur mot den sykdommen som tok livet av nesten alle menneskene på jorden og skapte de smittede. De gale skapningene som truer både mennesker og vampyrer. Snart må Allie bestemme seg for hva - og hvem - hun er rede til å ofre livet for.

----

Min skaper sa meg dette:

"En dag skal du,

Allison Sekemoto,

drepe et menneske.

Spørsmålet er ikke om

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2013

Serier Edens blod (1) Teen

Genre Fantasy

Liste over dei bøkene/bokseriane som eg måtte investere i etter at eg hadde lest dei. Bøker som eg kunne ha lånt på biblioteket, men var så gode at eg ville ha dei tilgjengelig døgnet rundt!!! Med bokseriar, tek eg berre med første boka. Sjølvsagt gjeld det heile bokserien :)