Bryllupsnatten

av (forfatter) og Hilde Rød-Larsen (oversetter).

Gyldendal 2013 E-bok

Lottie er lut lei umodne kjærester som ikke vil gifte seg. Så da ungdomsflørten Ben plutselig dukker opp og minner henne på pakten de inngikk som tenåringer - om å gifte seg hvis begge var single etter 30 - griper hun sjansen. Og hva skal man med langvarige forberedelser når en deilig bryllupsreise venter?

Men ikke alle er like begeistret, og både familie og kolleger gjør sitt beste for å torpedere planene. Sammen klekker Lotties søster Fliss og Bens kollega Lorcan ut en mengde kreative og utspekulerte metoder for å ødelegge for de to turtelduene.

Får Lottie og Ben sin uforglemmelige bryllupsnatt, eller greier Fliss og Lorcan å stoppe dem?

Bryllupsnatten er Sophie Kinsella på sitt beste: Drivende underholdende, gapskrattende morsom og full av uventede krokveier.

Utgivelsesår 2013

ISBN13 9788205455955

EAN 9788205455955

Omtalt sted England

Absolutt bedre enn forventet, har jo sett så varierende kritikker av denne at jeg ikke visste helt hva jeg skulle tro... Les hele omtalen min her

Gøy og underholdende om enn litt over the hill.... Men det vet man da egentlig også da man leser en bok av Kinsella ;)

Bøkene fra bokklubben til Lauren Conrad, pluss andre anbefalinger ♥

Det kommer stadig nye bøker jeg bare må ha og ønskelista blir stadig lengre og lengre. Siden jeg fortsatt har mange bøker som ligger i lesekø, haster det jo ikke med å kjøpe flere bøker.... men.... må ha det, bare må ha det! Bøker kjøpt pr. 25/12 :)

• "Det beste i livet" av Rona Jaffe
  • "I et annet liv" av Jill Mansell